sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Utmanat mig själv!

Publicerad 2014-02-27 13:57:16 i Allmänt,

Igårkväll när jag scrollade genom min instagram feed så såg en liten videosnutt om plyoträning. Hela kvällen och ännu på morgonen idag försökte jag hitta ett plyo-typs träningspass som man kunde göra ute utan egentlig utrustning. När jag öppnade dörren så märkte jag att det var kallare än jag trott och jag började nästan överväga att bara gå till gymmet istället. Men jag surfade vidare lite och hittade ett bra upplägg som jag lite modifierade och så sprang jag iväg till 'båtparken' på väg mot Brändö. 
 
Push upsen och plank jacksen gjorde jag med händerna mot en bänk så att de skulle vara lite lättare, men passet i sig var aboslut inte lätt och efter första varvet började jag ifrågasätt min konditon totalt. Älskar sån träning där man pushar sig själv så långt att det är hur jobbigt som hellst trots att man är i rätt bra form.
 
Såhär visade klockan när jag avslutat femte varvet. Tänkte ge upp vid fjärde varvet men utmanade mig själv och genomförde alltså fem hela varv med 1-2 min vila mellan varven.
 
Trots det lite ruggiga vädret så var det skönt att träna ute och jag som är ganska bekväm av mig behöver sånahär små utmaningar ibland. Fick odlat några fräknar också genom molkntäcket, så vårsolen finns nog där bakom! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela