sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

they call me sport geek

Publicerad 2013-09-17 19:52:49 i Allmänt,

Denna dag har varit lång kan jag säga er. Började med skola klockan 8.30, sedan hade jag en timme på mig innan jobbet började. Hängde hos Julia och fick i mig något gott att äta och bra sällskap. Sen blev det jobb och eftersom jag hade med joggingkläderna så stack jag iväg på en timmes joggingtur under kvällen. Eller kanske man inte skall kalla det jogging för jag var lite väl ivrig och sprang nog mest. Behöver få ner farten lite så jag skulle orka med längre länkar och öva upp uthålligheten mer.
 
Nu är jag nöjd och glad och slipper snart hem från jobbet. Imorgon blir det tidig väckning för morgongym med mina trogna vänner Julia och Tina.
bjuder på en bild från ett annat träningspass, visst snygg tröja?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela