sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Älskade måndag

Publicerad 2013-09-23 13:35:13 i Allmänt,

Jag tycker väldigt mycket om måndagar. Speciellt lediga sådana, när veckohandeln redan är gjord på söndag och när man kör sitt favorit pass på gymmet. Vaknade efter många timmar sömn och åt en stadig frukost, sen var det bara att gå iväg till gymmet. Hade helt bra flyt med min bendag. Hemma igen fixade jag en stor proteinrik tonfisksallad. Sen har jag också hunnit med en kaffe på stan med Eva och ätit världens godaste kokosboll. PS. Aschan Coffee & Deli är Vasas bästa café.




Kommentarer

Postat av: Evamaria

Publicerad 2013-09-23 19:41:34

Du e så snygg! :) <3

Svar: Tack, detsamma <3 ((:
sonjasworkoutdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela