sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Oct. 16, 2013

Publicerad 2013-10-16 11:09:38 i Allmänt,

Tisdagen gick förbi med fart. Jag hade praktik från kl. 7.30 på morgonen och efter detta var det jobb som gällde. Tog en timmes promenad med Julia på kvällen.

Idag onsdag däremot har jag börjat få tillbaka lite energi. Sov över 9 h inatt och bestämde mig för en långlänk i det sköna vädret. Luften var så klar ute och naturen är bara för vacker just nu! Kom in i positiva tankegångar och mådde prima efter att ha sprungit i en timme. Nu laddar jag inför kvällsskift på praktiken med tonfisksallad och soffhäng. Bra onsdag på er alla!

mina sköna kompressions strumpor som jag hade under löpbyxorna idag, lätta ben!

sallaaad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela