sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Oct. 01, 2013

Publicerad 2013-10-01 19:58:00 i Allmänt,

Bloggen dog igår eftersom jag började på praktik. Jag är alltid supernervös innan och som jag gissade så kom jag inte iväg till gymmet på förmiddagen. Istället körde jag ett intensivt (läs kort) backintervall pass. Sex spurter upp för en brant backe, punkt slut. Idag gällde praktik från kl. 7-15 varefter jobb från kl. 16-21. Så jag bestämde mig för att göra mitt favoritpass på jobbet. Plus allt cyklande då som blir ca 12 km idag. Hann också med att hälsa på kära Julia som bjöd på hembakat chokladkex, nam! hejaheja! med träning, bra mat och gott kex orkar man!
EDIT:
DENHÄR BILDEN SKULLE OCKSÅ VARA MED, ALLTSÅ MITT FAVORITPASS SOM JAG GÖR VARSOMHELLST OCH SOM JAG VET ATT ÄR JOBBIGT. KÖRDE 3 VARV IDAG.
 

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2013-10-01 21:01:08

va va he fö favoritpass ? ASS?

Svar: fixa inlägge nu""
sonjasworkoutdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela