sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Livet leker

Publicerad 2013-10-11 21:17:42 i Allmänt,

Känner att jag släpar efter med bloggen igen. Igår firade vi mammas 50-års kalas och då stod jag som kaffeansvarig från 14-19 och där före och efter hjälpte jag till med annat. Hann alltså inte med någon träning igår annat än att dra upp mig med jämna mellanrum, hehe.



Idag däremot har jag tränat zumba med Mimmi på gymmet (zumbade på onsdag också). Sen hängde vi resten av kvällen med bra och fyllande mat, shopping (jag köpte inget men Mimmi destu mer), cappuccino samt allmänt tjejsnack. Bra kväll och nu tar jag natten för att orka upp till praktik imorgon.

bästa bästisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela