sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Bra dag

Publicerad 2013-10-03 11:58:16 i Allmänt,

Började dagen med en välförtjänt sovmorgon. Vaknade och åt risgrynsgröt till frukost innan jag tog min färdigt packade väska och gick till gymmet. På gymmet mötte jag Julia och vi tränade ben och mage. Gick helt ok, men det började ta ont i mitt högra knä vid två av övningarna så fick skippa dessa idag. Kan vara mina utnötta löpskor som orsakat detta.
Sen hem på lunch som bestod a. wookade grönsaker, kyckling, ris och grynost. Nu sitter jag på café och njuter av cappuccino samt en liten kokosboll. Världens bästa känsla i kroppen efter träningen. Nu är jag redo för kvällstur på praktiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela