sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Helgen

Publicerad 2013-06-16 14:19:22 i Allmänt,

Blev lite avbrott i dagboks skrivandet nu i helgen eftersom vi varit på resa. På fredag hade jag vilodag och snacksdag. På lördag var det då dags att åka iväg mot Jämsä och årets Venlastaffett i orientering. Det är en stor orienteringstävling med kvinnornas Venla på dagen och männens Jukola på natten. Jag deltog i Solf IKs första damlag med tre andra. Jag var nöjd efteråt av att ha plockat 34 placeringar och till sist slutade vi på 491 plats av ca 1200 lag! En riktig orienteringsfest med massor av feelis. Köpte ett par nya orienteringsbyxor också, ska visa dem någon dag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela