sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Dagens träning

Publicerad 2013-06-22 22:52:38 i Allmänt,

Umgicks med två av mina systrar idag, vi firade midsommar med att grilla och ha det trevligt. Hade tänkt ta vilodag eftersom mina baklår var helt slut och mina axlar ömma. Trots det blev jag otroligt sugen på att gymma 1,5 h före stängning på gymmet. Det blev då veckans återstående pass av mina tre färdiga nämligen rygg, triceps och mage (ingår i varje pass). Har därmed gymmat 4 gånger denna vecka.




Nästan folktomt gym på midsommar dag och lördag kväll.

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2013-07-23 18:58:06

Uuuuh här har du en riktigt fin outfitt!! :DDDDDDD me likeeeyy, du ser rikitgt sports girl ut :D (Y)

Svar: taccckkk :DD t-shirt för en gångs skull :P
sonjasworkoutdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela