sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Dagens träning

Publicerad 2013-06-26 23:03:17 i Allmänt,

Dagen började med väckning kl 6 eftersom jag hade bestämt mig för morgonlänk. Jag är otroligt morgontrött och tänker experimentera med morgonlänk någon dag i veckan. Det tog emot att vakna men jag steg upp trots allt och det var otroligt skönt efteråt, sprang en kort tur på 20 min.


Däremellan blev det då jobb. Kom hem från jobbet, gjorde mat och kastade upp benen på soffan en stund. Kommer att skriva om mat också ibland eftersom maten är lika viktig som träning i ett hälsosamt liv.

På kvällen blev det zumba med Mimmi igen, svettigt värre som det skall vara. Är sugen på ett riktigt styrkepass så det skall jag gör imorgon.


Det blev ett långt inlägg, utöver tränandet är bio min andra stora favorit och har slappat med min älskling framför "Man of Steel"
. Tänkte bara tillägga det om ni trodde att jag aldrig tar det lugnt hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela