sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Döden

Publicerad 2013-07-07 21:45:33 i Allmänt,

Uppdateringen har torkat in och bloggen är nästan död efter lite mer än en veckas uppehåll. Hur jag än försöker går det alltid såhär för mina bloggar, har nog aldrig varit någon dagboksskrivare heller fast jag velat. Hursomhellst kan jag meddela att jag är lika aktiv som förr med min träning och den torkar nog inte in trots att dagboken gör det emellanåt.

I veckan som gått har jag hunnit med 6 träningspass och en tävling samt en vilodag. I helgen har jag varit på resa och tränat på hotellgym. I matväg har veckan gått bra och helgen mera onyttig än nyttig, dock nyttigt för själen!

Bilder från den tysta veckan:
























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela