sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Dagens träning del 2

Publicerad 2013-07-10 20:17:51 i Allmänt,

Lediga dagar är bra då man i lugn och ro hinner planera och utföra sin träning. Veckans favoritpass alltså ben/rumpa stod på schemat. Hela passet gick riktigt bra och jag pressade verkligen idag så det bara brände i benen mellan övningarna. Ökade till 50 kg på deadlifts med raka ben också, den magiska övningen som hittar min baklårsmuskel perfekt. Avrundade med tre serier av en magövning på pilatesboll och sedan en riktigt lång strech. Satt en god stund i bastun också efteråt, så nu mår kroppen bra och själen ännu bättre.
 
mina främre lårmuskler är jag ganska stolt över!
 

Kommentarer

Postat av: SatuR

Publicerad 2013-07-12 22:06:24

Nice legs :) Missä treenaat?

Svar: Oi Kiitos! Treenaan EasyFit:illä, missä sinä? Olen seurannu sun blogia siitä asti kun löysin sen Ikkuna-jutun kautta, olet aivan mieletön! En voi olla fanitamatta kun mulle tää salilla treenaaminen on oikea himo :)
sonjasworkoutdiary.blogg.se

Postat av: SatuR

Publicerad 2013-07-16 20:15:04

Käyn vastapäätä gym housella :) Kävin ennen kans tuola easyfitillä mutta vaihdoin sit tänne :) Kiitos :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela