sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Dagens träning del 2

Publicerad 2013-07-15 22:11:26 i Allmänt,

Hann inte äta ordentligt och inte dricka nästan något idag vilket resulterade i huvudvärk. Hade ärenden på stan, veckohandel och sedan direkt på bio med min fästman och mina småbröder. Jag och Mimmi hade dock på förhand bestämt oss för gym på kvällen så det var bara att ta en panadol och försöka tanka vatten innan. På schemat stod bröst, axlar och biceps och trots min huvudvärk kunde jag utföra träningen bra och med ökade vikter på nästan alla övningar, fick bara ta det riktigt lugnt och det är ju bara bra för en bra form. Satt en stund i bastun efteråt och nu sedan har jag ätit ordentligt efteråt. 
 
Ska gå och lägga mig i tid trots kvällstur på jobbet imorgon så får kroppen återhämta sig maximalt. Hoppas på att huvudvärken skall ge med sig tills imorgon så jag kan köra något bra träningspass innan jobbet.
en bild från tidigare iår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela