sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Dagens träning

Publicerad 2013-07-20 20:11:03 i Allmänt,

Somnade allt för sent igår eftersom jag för ovanlighetens skull var ute och dansade. Jag ville få tillräckligt med sömn ändå så när jag vaknade hade jag rätt begränsat med tid att träna. Med snacksdag föregående kväll så gick det hur lätt som heller att träna på tom mage.

Trots att träningspasset blev kort så var det desto effektivare. Tio backdrag upp för en brant backe i vårt kvarter. Åtta vanliga med maxfart och två med långa spänsthopp. Intervallträning med andra ord, mycket skönt när jag verkligen "tvingades" pressa fullt ut. Träningen tog lite mer än en halvtimme.

bild från igår men samma nya favorit adidas löptights från UFF för 7,50€.

Resten av dagen har jag då spenderat på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela