sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Dagens träning

Publicerad 2013-07-16 12:09:09 i Allmänt,

Kände mig helt slut på morgonen när jag vaknade trots över nio timmar sömn. Huvudvärken fanns kvar och dessutom helt uppsvälld och sjuk i magen. Trots detta steg jag upp och åt frukost , sen var det bara att gå till gymmet som planerat.
Framme på gymmet sätt jag igång musiken i hörlurarna och posade lite i spegeln, feelisen började höjas och efter uppvärmningen var jag i mitt esse. Det blev ett strålande triceps, rygg -pass med gårdagens squatchallenge 140 squats som avslutning! Squatsen var jobbiga eftersom jag är otroligt limin i min rumpa från söndagen, tog ett djupt andetag efter 100 men fortsatte sedan direkt med de sista 40.

Så man skall int låta bli att träna direkt om det känns motigt innan, man ångrar aldrig ett träningspass sedan.

beast mode on! (efter träningspasset med bra feelis )

en liten kaffe med grädde före kvällstur på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela