sonjasworkoutdiary.blogg.se

Min träningsdagbok på nätet!

Dagens träning

Publicerad 2013-07-11 11:25:12 i Allmänt,

Det blev gymmet idag igen, vissa veckor blir det mera uteträning men denna vecka har jag varit otroligt gymsugen. Jag körde ett helt fritt eget pass, eftersom det är mitt eget kan jag dela med mig(tyvärr vet jag inte vad övningarna heter, men jag ska göra ett bildinlägg någon dag);

Biceps på två olika sätt med 10 kg
Axelträning med hantlar 10 kg
Övre ryggen med 16 kg hantlar
Bänkpress 30 kg
Biceps i kabelmaskin 20/22/20 kg
Övre rygg i kabelmaskin 20/22/20 kg
alla dessa med 8-12 rep och gånger tre
110 squats
15 min cardio

Ett något kortare träningspass för kvällstur på jobbet. Ha en bra dag och kom ihåg att träna!

minst såhär svettig skall man vara efter ett lyckat gympass


kvarg med blåbär efteråt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela